Sniper Elite V2

Preview
Review
Special
Download
Sniper Elite V2 roept op tot waakzaamheid

Sniper Elite V2 roept op tot waakzaamheid


21 March 2012 9:01 | Trailer | Mich | 21 reacties

Het is geen eenvoudige klus om je niet als superman avant la lettre te voelen na enkele sluipmissies in 'Sniper Elite V2'. Enkel dankzij jouw toedoen zullen kogels zich een weg in en door het vlees van belangrijke Duitse officieren kunnen banen, met als leuke bijkomstigheid dat geen van de soldaten in de buurt ook maar één idee heeft waar het gevaar zich bevindt. Toch is het steeds opletten geblazen, aangezien ook de tegenpartij schutters zal positioneren op strategische locaties.

Aan jou de keuze om ze in stilte of met een welgemikt schot voor eeuwig het zwijgen op te leggen. In een nieuwe trailer kiest men uiteraard voor optie 2. De killcam met x-ray zicht brengt dit fatale schot tot het kleinste botbreukje in beeld. De lancering van de game vindt volgens de laatste berichten in het tweede kwartaal plaats. In complete stilte uiteraard.

 

Informatie over Sniper Elite V2


Releasedatum: 04-05-2012
Ontwikkeld door: Rebellion Software
Uitgegeven door: 505 Games
Genre: Strategy
Multiplayer
Beschikbaar op: pc x360 ps3 wiiu
Age 16+
 
1 100% rep

uprising zegt op 21/03/2012 9:11   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ziet er echt wel nice uit
2 100% rep

Den_Tim zegt op 21/03/2012 10:00   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Op 0:27 had die countersniper toch al geschoten..?
2.1 100% rep

Spuddy zegt op 21/03/2012 10:05   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Waarschijnlijk de netcode van Dice gebruikt.
2.2 100% rep

dewikke007 zegt op 21/03/2012 10:18   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Het lijkt eerder op de reflectie van de zon in de sniper zijn scope.
2.3 100% rep

Fenumeher zegt op 21/03/2012 10:38   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Idd dat is de reflectie op zijn scope.

Ik had gehoopt een schot zodat de kogels elkaar zouden kruisen in die bullettime
2.4 100% rep

Wolverine__1 zegt op 21/03/2012 12:58   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik ook, of wat ook vet had geweest was de kogel door de scope van die andere sniper

Anyways, dit is een must have. Heb mij rot geamuseerd met de vorige. Die bullet cam verveelt gewoon nooit.
3 100% rep

t038682 zegt op 21/03/2012 11:43   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik was net hetzelfde aan het denken Fenumeher

Maar al die trailers zijn vet! ook die van die bullet op die grenade moet je eens checken!
4 100% rep

WauWsy zegt op 21/03/2012 11:52   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ben wel benieuwd of het spel lekker speelt. Of dat je steeds mis schiet?
4.1 100% rep

D@M^rV$ zegt op 21/03/2012 12:13   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik denk net voor het schot een soort van visual aim aid te hebben gezien om te laten weten dat je de headshot zal landen. Hoop dan ook dat je die af kunt zetten voor meer realisme.
4.2 100% rep

Wolverine__1 zegt op 21/03/2012 13:06   [?]

  Rating 0 16+ 16+
@Wau: Of je raak of mis schiet ligt volledig aan jezelf. De schiet engine neemt wapen-elevatie-afstand-windrichting-windsnelheid-schietpositie-time to target-ademhaling en hartslag in rekening. Dus een goede schutter zal doel treffen, een slechte niet. Maar als je het één keer onder de knie hebt, speelt het wel lekker(is toch mijn ervaring uit sniper elite 1). In MP is het zelfs verbazend hoe weinig er echt gecamped wordt. Je voelt je als schutter gewoon niet op je gemak omdat er altijd posities zijn die je niet kan afdekken

@D@m: Het zou me uitermate sterk verbazen dat je dat niet kan afzetten, vermits de hele game draait rond realistische ballistiek.
4.3 100% rep

Fenumeher zegt op 21/03/2012 15:59   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik vind die op de #1 toch nogal hoog mikken voor nog geen 100m te moeten schieten?
4.4 100% rep

D@M^rV$ zegt op 21/03/2012 16:09   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Klote afgeprijsde scopes van de Aldi ook!
4.5 100% rep

Wolverine__1 zegt op 21/03/2012 20:35   [?]

  Rating 0 16+ 16+
1/2 bar voor 100m is toch niet veel? Lijkt me toch wreed logisch
4.6 100% rep

varialles zegt op 22/03/2012 20:05   [?]

  Rating 0 16+ 16+
5 100% rep

u4ea zegt op 21/03/2012 13:08   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Dacht dat deze console only was?
5.1 100% rep

Den_Tim zegt op 21/03/2012 18:01   [?]

  Rating 0 16+ 16+
http://www.sniperelitev2.com/en/About.html

360, PS3, PC
6 100% rep

BigBadWolf zegt op 21/03/2012 14:27   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Wel grappig om zien is dat in het begin van de trailer een schutter met zijn loop half uit het raam en in de zon zit te kamperen.

Regel nummer 1 als sniper: zorgen dat ze jou niet zien...
6.1 100% rep

Wolverine__1 zegt op 21/03/2012 20:37   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Kamperen is toch leuk :-P. En domme schutters moeten er ook zijn, wie gaat ge anders afknalle :-)
7 100% rep

iceee(k) zegt op 21/03/2012 16:33   [?]

  Rating 0 16+ 16+
wow ik ben sprakeloos , heel mooi
8 100% rep