Mass Effect 3

Update: Mass Effect 3 krijgt nieuwe 'killer feature'

Update: Mass Effect 3 krijgt nieuwe 'killer feature'


03 October 2011 23:39 | Nieuws | Y@nnick. | 20 reacties

Update: Een nieuwe afbeelding van een Zuid-Afrikaanse ad bevestigt online multiplayer voor Mass Effect 3.

 

Bioware vertelde dat ze volgende maand een nieuwe 'killer feature' gaan aankondigen voor Mass Effect 3. Dit blijkt uit een artikel van het Xbox World magazine.

 

De aankondiging leidde meteen tot speculatie over een mogelijke multiplayermodus voor de game. Dit blijkt tevens nog een aannemelijk gerucht, aangezien de job listings al hinten naar een multiplayerstand. 

 

Volgende maand zullen we het weten, wanneer de volgende editie van Xbox World verschijnt op 25 oktober. Mass Effect 3 ligt in de schappen vanaf zes maart 2012.

 

Bron: IGNexterne link

Informatie over Mass Effect 3


Releasedatum: 09-03-2012
Ontwikkeld door: Bioware
Uitgegeven door: Electronic Arts
Genre: RPG
Multiplayer
Beschikbaar op: pc x360 ps3 wiiu
Age 18+
 
1 100% rep

ULTRAnumb zegt op 02/10/2011 13:11   [?]

  Rating 1 16+ 16+
multiplayer of kinect bullshit
kan ni beslissen welke de ergste is
1.1 100% rep

Fredvdp zegt op 02/10/2011 13:57   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Kinect was al langer aangekondigd en ze hebben bevestigd dat Kinect beperkt blijft tot wat ze al hebben getoond.
1.2 100% rep

silent785 zegt op 02/10/2011 14:18   [?]

  Rating 0 16+ 16+
kinect gaat er toch niet zijn op uwe ps3 dus mokt u maar geen zorgen
1.3 100% rep

V1nce zegt op 03/10/2011 23:46   [?]

  Rating 0 16+ 16+
gelukkig mar
2 100% rep

Brenttouza zegt op 02/10/2011 13:14   [?]

  Rating 4 16+ 16+
co-op kan misschien wel interessant worden.
3 100% rep

Riveragrumes zegt op 02/10/2011 13:15   [?]

  Rating 2 16+ 16+
De huidige Mass Effect trilogie heeft echt geen multiplayer nodig. De huidige gameplay van covershooter is ook uitermate saai als multiplayer
3.1 100% rep

Brenttouza zegt op 02/10/2011 13:33   [?]

  Rating 4 16+ 16+
Ik vind Gears of War toch niet zo saai online.
4 100% rep

SHIGSY zegt op 02/10/2011 13:18   [?]

  Rating 3 16+ 16+
Niet te veel interesse om er nu nog "gloednieuwe" dingen in te zoeken. Ik wil een krachtige verhaalafsluiter, niet echt experimententijd... Coop story kan nog ergens wel, vervang je partymembers online door real life people en dat zou nog kunnen. Maar het mag nooit nooit nooit een invloed hebben op het solo gedeelte, dat moet er staan als een huis, onafhankelijk van de rest.
5 100% rep

Silmarunya zegt op 02/10/2011 13:28   [?]

  Rating 0 16+ 16+
No thanks, BioWare RPG's hebben geen multiplayer nodig. Die draaien volledig rond een ijzersterk verhaal en goeie SP combat/gameplay.

Multiplayer is leuk, maar geen killer feature.
6 100% rep

DeLod zegt op 02/10/2011 13:30   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Co-op is het enige dat ik echt zou toejuichen.
7 100% rep

hatetn zegt op 02/10/2011 13:31   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ze hebben op E3 toch al gezegd dat er MP inzit? totaal nutteloos maar wat doe je er aan. tegenwoordig denkt iedereen dat elk spel MP nodig heeft om goed te kunnen zijn.
7.1 100% rep

BelgianTerror zegt op 02/10/2011 14:00   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Sad but true...

Nuja, geef het een kans zou ik zeggen. MP kan evengoed slaan op co-op only he?

En al bij al kan een MP mits goede uitwerking succes oogsten. Ik denk hierbij aan een combinatie soldiers, bionics, techs etc... die elk hun eigen krachten moeten gebruiken om gezamenlijk vijanden neer te halen.

Of een soort Horde mode, dat kan ook lukken
7.2 100% rep

Fredvdp zegt op 02/10/2011 14:55   [?]

  Rating 0 16+ 16+
MP is niet aangekondigd. Integendeel, ze hebben meermaals gezegd dat ze het hebben geprobeerd maar dat het niet paste in ME3. Een gelekte flyer zou wel gelekt hebben dat MP er toch in zit, maar dat kan een photoshop zijn.
8 100% rep

silent785 zegt op 02/10/2011 14:19   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Multiplayer omdat EA een online pass wilt hebben bij Mass Effect.
8.1 100% rep

maximrace zegt op 02/10/2011 16:00   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Haha lol
9 100% rep

spliffrider zegt op 02/10/2011 18:58   [?]

  Rating 0 16+ 16+
allez gaan ze dit nu ook verneuken door allerhande gimmicks?

10 100% rep

iceee(k) zegt op 02/10/2011 22:55   [?]

  Rating 0 16+ 16+
voor mij hoeft geen van beide opties
11 100% rep

Katz zegt op 02/10/2011 23:25   [?]

  Rating 0 16+ 16+
De nieuwe killer feature: Stream paying, als je aan het spelen bent gaat er automatisch per minuut geld van je rekening af... of ben ik nu te zwart aan het denken over EA?
12 100% rep

Rage zegt op 03/10/2011 0:09   [?]

  Rating 0 16+ 16+
zombie mode?
12.1 100% rep

dinoroel zegt op 03/10/2011 13:54   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Zombie's zitten er al in, ze heten alleen even anders.

(zie http://masseffect.wikia.com/wiki/Husk)