Grand Theft Auto V

Preview
Review
Download
Ex-werknemer Rockstar vertelt over GTA V

Ex-werknemer Rockstar vertelt over GTA V


26 March 2012 10:16 | Gerucht | Matthew | 15 reacties

Op het forum van onze vrienden bij GameSpot heeft "een vriend van een ex-medewerker" van Rockstar hopen belangrijke informatie rond de aankomende Grand Theft Auto V geplaatst. Ondertussen is de informatie al verwijderd, maar dankzij de technologie van tegenwoordig is dat uiteraard geen probleem geweest.

De beweringen van de man zijn best uitgebreid. Zo vertelt hij dat er maar één hoofdpersonage zal zijn. Albert Da Silva is een halfbloed Zuid-Amerikaan met een criminele achtergrond. Hij is echter verhuisd om te settelen en heeft een kind genaamd Kevin, "een typisch kind uit de CoD-generatie".

De multiplayer zal plaats bieden aan 32 spelers op de consoles. Het aantal spelers op pc is nog niet gekend. Zij kunnen samen gangs vormen zoals in Red Dead Redemption. Elke gang krijgt een leider en een territorium in Los Santos. De stad zal dan weer qua omvang de helft van de speelbare map zijn. In totaal is deze vijf keer zo groot als GTA IV. Voor het eerst zijn vliegtuigen bestuurbaar en zijn wagens en guns upgradebaar.

Er is nog veel meer informatie, zoals een lanceerdatum in mei 2013, maar in welke mate deze gegevens dus allemaal kloppen, is onbekend. We hopen dat Rockstar snel duidelijk schept over de situatie van dit "lek".

Met dank aan Royal Belgium.

Informatie over Grand Theft Auto V


Releasedatum: 17-09-2013
Ontwikkeld door: Rockstar Games
Uitgegeven door: Rockstar Games
Genre: Action
SinglePlayer
Beschikbaar op: pc x360 ps3 ps4 xone
Age 18+
 
1 100% rep

Mr. Mexicano zegt op 26/03/2012 10:31   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Oh ja, het bekende 'ex- Rockstar werknemer'verhaal. Bullshit. En trouwens, ex-werknemers hebben nog steeds een contract waar ze zich aan moeten houden en als je dat niet doet, pleeg je contractbreuk en kan je dat duur komen te staan (flinke boetes etc.).
1.1 100% rep

Anvious zegt op 26/03/2012 18:39   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Indd, helemaal in Amerika waar je voor elk kwartje kan worden aangeklaagd
1.2 100% rep

YaMo zegt op 26/03/2012 20:52   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Rockstar North zit in Schotland...
2 100% rep

Pils123 zegt op 26/03/2012 11:11   [?]

  Rating 0 16+ 16+
meh niet te snel geloven
2.1 100% rep

Extrizyo zegt op 26/03/2012 11:15   [?]

  Rating 0 16+ 16+
zou wel leuk zijn als het waar is
3 100% rep

Dudenoob zegt op 26/03/2012 13:26   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Deftige PC port plix plox
4 100% rep

Ps3Hellion zegt op 26/03/2012 14:19   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Ik vind het posten van 'geruchten' op 9lives.be één van de slechtste onderdelen van de nieuws sectie. Dit vergeten te melden op de enquête. Waste of time.
5 100% rep

EnviousBird zegt op 26/03/2012 15:36   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik geloof er niet veel van. Rockstar zou nooit toevoegen aan GTA dat de flikken u 72u zouden zoeken.
Ik snap ook niet dat zoveel mensen dit gerucht serieus nemen. Da is gewoon een dude die wa uit zijn nek gelult heeft en da bericht is nu verwijdert, da wil nie zeggen dat het automatisch legit is e.
6 100% rep

Styl zegt op 26/03/2012 16:42   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Hij is een Zuid-Amerikaan, hij komt dus van een warm land. In de trailer zegt hij dat hij naar Los Santos kwam voor het weer, wat ook heel warm is. Logica?
6.1 100% rep

robkots zegt op 26/03/2012 18:19   [?]

  Rating 0 16+ 16+
personage zal een gevoel van Sarcasme hebben.
En in de trailer zegt hij ook van da hij a good guy wilt zijn.
Mss een flik ? xD
6.2 100% rep

Royal Belgium zegt op 26/03/2012 19:13   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Of iemand uit de drugsbende-wereld?
7 100% rep

Duck_of_D3ath zegt op 26/03/2012 17:24   [?]

  Rating 0 16+ 16+
"voor de eerste keer zijn vliegtuigen bespeelbaar"
San Andreas vergeten?
8 100% rep

robkots zegt op 26/03/2012 18:19   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Mei 2013
9 100% rep