Brothers in Arms: Hell's Highway

Preview
Review
Download
Oppassen geblazen voor bazooka's in Brothers in Arms

Oppassen geblazen voor bazooka's in Brothers in Arms


29 August 2008 19:58 | Trailer | pieterm | 29 reacties

De Brothers in Arms-serie wordt dit najaar weer nieuw ingeblazen met Brothers in Arms: Hell's Highway. Deze nieuwe telg laat spelers in de huid kruipen van Matt Baker, Joe Hartsock en de rest van de 101st Airborne Division. Het strijdtoneel speelt zich dit maal af aan de Belgisch-Nederlandse grens waar er flink wat afgeschoten wordt. Dat laat ook de nieuwe trailer duidelijk merken.

 

Brothers in Arms: Hell's Highway zal net als zijn voorgangers weer garant staan voor een meeslepende verhaallijn, ongeëvenaarde authenticiteit en intense teamactie. Deze titel vertelt het verhaal van Operation Market Garden, de grootste luchtoperatie van de Tweede Wereldoorlog. De intentie was om in een ruk door te dringen tot de Nederlandse stad Arnhem. Een immense operatie waarbij heel wat slachtoffers vielen.

 

Informatie over Brothers in Arms: Hell's Highway


Releasedatum: 25-09-2008
Ontwikkeld door: Gearbox Software
Uitgegeven door: Ubisoft
Genre: FPS
Multiplayer
Beschikbaar op: pc x360 ps3
Age 18+
 
Pagina:
1 100% rep

bram4815162342 zegt op 29/08/2008 20:48   [?]

  Rating 0 16+ 16+
pff ben nog altijd niet overtuigd van hun graphics hoor, kvind het wat ondermaats voor hetgeen we de laatste jaren gewend zijn geworden. Nuja het grafische aspect is niet alles
1.1 100% rep

Orson Welles zegt op 29/08/2008 20:59   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik vind dat die graphics met elk filmpje op minder en minder beginnen trekken. Maar als de gameplay vlot is maakt dat allemaal niet zoveel uit.
1.2 100% rep

toco8400 zegt op 29/08/2008 20:59   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Sluit ik me volledig bij aan
1.3 100% rep

Dimsy zegt op 29/08/2008 21:35   [?]

  Rating 0 16+ 16+
inderdaad, graphics trekken op zijn zachtst gezegd op NIETS, zeker als je het met de nieuwe COD vergelijkt, 't is niet van verwend zijn, maar als je 60€ betaald verwacht je toch dat er wat moeite voor gedaan geweest is eh!
1.4 100% rep

Grimmy zegt op 30/08/2008 2:24   [?]

  Rating 0 16+ 16+
2 100% rep

LaCucaracha zegt op 29/08/2008 21:02   [?]

  Rating 2 16+ 16+
ziet er toch absoluut ni slecht uit vind k
3 100% rep

Foulestfawn zegt op 29/08/2008 21:20   [?]

  Rating 1 16+ 16+

Tegenwoordig zijn de meeste gamers met niets meer tevreden!
4 100% rep

Tr1ploid zegt op 29/08/2008 21:45   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Idd, als ik dat bekijk zojn dat toch wel serieus goeie graphics ze... Enige commentaar is het overdreven felgroen.
4.1 100% rep

FEW zegt op 29/08/2008 23:13   [?]

  Rating 0 16+ 16+
vind ik ook, ziet er heel goed uit, spijtig dat ontploffingen niet met physics gebeuren (gebouw dat bovenaan ontploft). en het is idd wat flashy van kleur.
5 100% rep

Vlottenboy zegt op 29/08/2008 22:51   [?]

  Rating 0 16+ 16+
zolang het er maar op vooruit is gegaan tegenover de vorige BiA games
6 100% rep

Jeroen_HD zegt op 29/08/2008 22:52   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Damn, ik wil dit game echt graag De vorige Bia was zo leuk
7 100% rep

weak lynx gamer zegt op 29/08/2008 23:21   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Zeg wat je wil, deze game koop ik zeker en vast!!!
8 100% rep

the_real_hex zegt op 29/08/2008 23:25   [?]

  Rating 0 16+ 16+
eerste aankondiging van deze game is dan ook al heeeel lang geleden
9 100% rep

Unkn0wn zegt op 29/08/2008 23:32   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Wow jullie zijn echt kieskeurig, die graphics zijn echt zo slecht nog niet. En als er een bijna complete destructable environment is, liever de beste psyhics dan de beste graphics imo.

Da lopen met die mg42 trekt wel op niets, maar bon .
9.1 100% rep

bram4815162342 zegt op 30/08/2008 12:13   [?]

  Rating 0 16+ 16+
pff mag dan wel destructable zijn maar de physics doen precies hun werk niet goed bij de ontploffing op dat dak daar
10 100% rep

Ge0force zegt op 29/08/2008 23:46   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Wat is er gebeurd met de originele gameplay van het eerste deel?
11 100% rep

CoBalT zegt op 30/08/2008 0:07   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ik vind het er maar plastiekerig uitzien
11.1 100% rep

Xinu zegt op 30/08/2008 0:14   [?]

  Rating 0 16+ 16+
yap ik ook
12 100% rep

JelleMees zegt op 30/08/2008 0:33   [?]

  Rating 3 16+ 16+
Het is raar dat mensen deze graphics als "ondermaats" bestempelen. Als je zeer aandachtig kijkt naar de omgeving dan zie je direct dat de omgeving zeer realistisch is, een stuk realistischer dan die van COD4.

De COD4 ontwikkelaars gebruiken licht, shaduwen en snelheid om low-res textures en gebrek aan realisme te verbergen. Je mag er zeker van zijn dat COD5 voor 80% bestaat uit donkere gebieden maar hier en daar is een vuurtje en een explosie met mooie lichteffecten en de spelers zijn verkocht.

Deze BIA game toont gras/bomen/huizen in natuurlijke kleuren die je op een zomerdag ziet. En jullie zeggen direct "ziet er slecht uit". Al eens buiten geweest of wonen jullie allemaal in een stad?

Ik ga niet ontkennen dat er hier en daar te veel contrast gebruikt is en dat de physics op niet veel trekken, maar de graphics zijn allesbehalve slecht.
12.1 100% rep

highsk8 zegt op 30/08/2008 14:54   [?]

  Rating 0 16+ 16+
100% mee eens!
13 100% rep

spinx zegt op 30/08/2008 1:50   [?]

  Rating 0 16+ 16+
wat mij vooral stoort is die zogenaamde "slimme ai" van de vijanden... Door ze te flankeren herpositioneren ze steeds waardoor deze ezels de helft van de tijd zonder dekking op straat lijken te lopen...

En dat 3rd person view op momenten als je vanuit dekking schiet... WTF? gaat u volledig uit de beleving halen...

Dit spel wordt voor mij een absolute no go
14 100% rep

Breznik zegt op 30/08/2008 7:59   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ziet er goed uit en al die slechte commentaren lijken mijn onterecht, ga nog wat Crysis spelen als graphics het enige is dat telt...

Brothers in Arms gaat hem om de gameplay!
15 100% rep

simpsonman zegt op 30/08/2008 12:03   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik vind de graphics eigenlijk niet slecht ze zoals sommigen hier zeggen ik vind ze wel schoon.Ik vind gameplay eigenlijk wel belangrijker dan graphics maar schone graphics mogen er ook wel zijn vind ik.