Battlefield 3

EA toont drie nieuwe Battlefield 3-expansies

EA toont drie nieuwe Battlefield 3-expansies


07 March 2012 14:54 | Nieuws | Panaramo | 38 reacties

EA heeft drie nieuwe uitbreidingen voor Battlefield 3 aangekondigd die in de tweede helft van dit jaar zullen verschijnen.

 

De eerste dlc heet Close Quarters en zoals de naam al doet vermoeden is de actie gefocust op de kleine schaal. Er worden nieuwe wapens, dog tags en opdrachten toegevoegd. Deze expansie zal in juni beschikbaar zijn.

 

Het tweede deel van de uitbreidingen zal in de herfst verschijnen en heet Armored Kill. Deze dlc is eerder gericht op voertuigen, er worden nieuwe tanks, ATV’s en mobiele artillery toegevoegd. Ook mogen spelers de grootste map in de Battlefield-geschiedenis verwachten.

 

Het derde en laatste pack heet End Game, maar buiten dat het gepland staat voor de winter is er nog niks over bekend.

 

Exacte data en prijzen zijn er nog niet, maar zoals op voorhand aangekondigd zal de dlc eerst voor PS3 beschikbaar zijn alvorens na een week ook op Xbox 360 en pc te verschijnen. 

 

BF3

Bron: vg24/7externe link

Informatie over Battlefield 3


Releasedatum: 28-10-2011
Ontwikkeld door: EA DICE
Uitgegeven door: Electronic Arts
Genre: FPS
Multiplayer
Beschikbaar op: pc x360 ps3
Age 16+
 
Pagina:
1 100% rep

Joramovic zegt op 07/03/2012 15:06   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Nu ben ik echt wel teleurgesteld
Ik had een hele nieuwe setting verwacht zoals ze bij bc2 vietnam hebben gedaan
1.1 100% rep

Moonbaby zegt op 07/03/2012 15:08   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Daar zijn er teveel spelers voor
1.2 100% rep

Fredje zegt op 07/03/2012 15:08   [?]

  Rating 0 16+ 16+
dat zou inderdaad nice zijn, maar dan zouk wel graag een WWII setting hebben
1.3 100% rep

[PwF]Hchest zegt op 07/03/2012 15:08   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Ik ook!

Had stiekem mijn hoop op een WOII setting gezet!
1.4 100% rep

Joramovic zegt op 07/03/2012 15:16   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Ik had ook gehoopt op WOII, maar langs de andere kant heb ik liever dat ze daar een volledig spel voor maken want daar hoort gewoon een single player bij, stel u Omaha Beach voor met de frostbite 2 engine.
1.5 100% rep

driezzy zegt op 07/03/2012 21:41   [?]

  Rating 0 16+ 16+
eerste gamplay beelden van close quarter: http://www.youtube.com/watch?v=Neq7LFDJxNg&t=39s

duurt niet heel lang
2 100% rep

Vlad Tepes zegt op 07/03/2012 15:32   [?]

  Rating 1 16+ 16+
teleurstellend zoals iedereen had ik ook gehoopt op een nieuwe setting
3 100% rep

Spuddy zegt op 07/03/2012 15:39   [?]

  Rating 2 16+ 16+
bf3 eergisteren van me pc gesmeten. Ben die kut netcode gewoon zat, om nog maar te zwijgen van de cod-gameplay.
4 100% rep

Thin Liz zegt op 07/03/2012 15:40   [?]

  Rating 4 16+ 16+
Ik ook, maar ja: ze hebben goed gekeken naar de 'concurrentie' en weten dat die kleinere DLC's goed gaan verkopen. Spijtige zaak, maar hier pas ik dus voor. IMO horen enkele wapens, dogtags en tanks nog altijd gratis te zijn. Zelfs een enkele map... Gamers zouden enkel geld mogen geven voor mooie expansies zoals BF:Vietnam, niet dit.
4.1 100% rep

Chimeray zegt op 07/03/2012 16:41   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Amai, precies of dat gratis is om te maken. Je hebt betaald voor het spel en dat is wat je krijgt. Als je extra content wilt zoals bijvoorbeeld bij MMO´s gebeurt dan mag je u verwachten aan een maandelijkse subscription fee... Nog een chance dat dat niet bestaat (whoops CoD Elite).
4.2 100% rep

Thin Liz zegt op 07/03/2012 16:56   [?]

  Rating 3 16+ 16+
Tiens, zo is het vroeger toch altijd al geweest. Gratis maps, gratis extra's, wapens, editors,... Ze hebben het ons jaren gewoon gemaakt, dus is het logisch dat er nu gezaag komt. Het is een mooie service voor de mensen die het spel gekocht hebben en om de community vers leven in te blazen. BTW: Het is EA, dus wacht totdat je de prijs gaat zien. IMO is afdokken voor wapens, skins of enkele maps gewoon pure afripperij. Waarom denk je dat ze je geen mapeditor of modtools meer geven?
4.3 100% rep

Madmaarten zegt op 07/03/2012 17:06   [?]

  Rating 7 16+ 16+
4.1 is dus het typische voorbeeld waarom de gamewereld helemaal word uitgemolken

straks vinden mensen het nog normaal als ze gaan mogen betalen voor patches
om bugs uit hun spel te krijgen
want uiteraard
als je het spel hebt gekocht, heb je die bugs erbij gekocht!
4.4 100% rep

Chimeray zegt op 07/03/2012 17:18   [?]

  Rating 1 16+ 16+
@4.2 Ik begrijp uw redenering maar ik vind dat je het moeilijk nu nog kunt vergelijken. Games developen is steeds duurder geworden maar de consument blijft wel grotendeels hetzelfde betalen dus is het maar logisch en spijtig, dat ze die extra's niet meer gewoon kunnen weggeven.

Vroeger was een extra map gemaakt door enkele personen, nu door een volledig team... Je kunt gewoon niet hetzelfde verwachten, is wat kort door de bocht.

En die modtools zullen wel te maken hebben met dat de hedendaagse editor dat gewoonweg niet ondersteunt, al die 3rd party systemen waar ze licenties voor hebben kunnen ze niet gewoon releasen. Tijden veranderen Ik had graag ook custom maps gezien maar dan zouden die bvb geen destruction hebben ofzo... Nja das maar speculatie.
4.5 100% rep

Bart Religion zegt op 07/03/2012 18:41   [?]

  Rating 0 16+ 16+
"vroeger" moest je ook betalen voor expansion packs. Hier en daar een gratis mapke dat wel, maar ook niet veel meer dan dat.
4.6 100% rep

Mandalorian zegt op 07/03/2012 19:49   [?]

  Rating 2 16+ 16+
"vroeger" was een expansion pack even groot als tegenwoordig veel games zijn bij release...

4.7 100% rep

DragoonXc zegt op 07/03/2012 20:02   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ze voegen tenminste nieuwe wapens zo toe inplaats van alleen maps
5 100% rep

Norea zegt op 07/03/2012 15:59   [?]

  Rating 2 16+ 16+
BOEH FLAME TROLL


Man jullie kunnen zagen.
6 100% rep

Pils123 zegt op 07/03/2012 16:01   [?]

  Rating 0 16+ 16+
zo lang ze niet boven 10 euro gaan cava
6.1 100% rep

R3L4X zegt op 07/03/2012 16:38   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Cava is best wel lekker.
6.2 100% rep

Pils123 zegt op 07/03/2012 18:06   [?]

  Rating 0 16+ 16+
7 100% rep

Eld0 zegt op 07/03/2012 16:12   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Heb het spel al een hele tijd niet meer gespeeld, was het beu om alsmaar op servers met campers te spelen
8 100% rep

Cyan11de zegt op 07/03/2012 16:31   [?]

  Rating 0 16+ 16+
9 100% rep

WauWsy zegt op 07/03/2012 16:42   [?]

  Rating 3 16+ 16+
Dus nu doet BF3 ook aan een hoop DLC? Jammer
9.1 100% rep

El Shampo zegt op 07/03/2012 16:49   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Dat is toch goed? Meer content? Meer maps? Meer wapens?
9.2 100% rep

Jessed zegt op 07/03/2012 17:04   [?]

  Rating 5 16+ 16+
... En minder geld.
9.3 100% rep

DragoonXc zegt op 07/03/2012 20:03   [?]

  Rating 0 16+ 16+
meer wapens, accomps etc. het is net als expansion alleen staat het niet op disc
10 100% rep

Teknohol1c zegt op 07/03/2012 16:55   [?]

  Rating 0 16+ 16+
De grootste map in de BF-geschiedenis! Very nice, alleen spijtig dat 12 vs 12 op ps3 daar toch net ietske te weinig voor is... Op caspian border loopt ge nu soms al verloren
10.1 100% rep

koetje07 zegt op 07/03/2012 18:50   [?]

  Rating 0 16+ 16+
mag dan wel groot zijn,als de objectives op 1 lijn liggen en er weinig te doen is in het gebied er rond(operation firestorm), dan is het een beetje dwaas vind je niet?
11 100% rep

Xenus zegt op 07/03/2012 17:45   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ipv wapens & dogtags moeten wij mappen hebben!
12 100% rep

Styl zegt op 07/03/2012 17:45   [?]

  Rating 4 16+ 16+
Ah leuk, "close quarters", daar gaat battlefield echt wel om
13 100% rep

fredskii zegt op 07/03/2012 19:02   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Sweet!!

En wat is iedereen hierboven eigenlijk allemaal aan het lullen.. deze DLC verschilt toch niks ten opzichte van de DLC (boosterpacks) voor Battlefield 2 ?

Enige verschil (en dat is wel spijtig IMO) is dat er geen nieuwe factions bijzitten zoals vroeger bij Euroforce of Armored Fury. Maar 3 nieuwe maps + nieuwe wapens + nieuwe vehicles, net hetzelfde als vroeger. Dus ik kijk er in ieder geval hard naar uit gezien Euro Force vroeger ZAAAALIG was!



14 100% rep

METHODman zegt op 07/03/2012 19:27   [?]

  Rating 0 16+ 16+
rofl, zo al van tevore aankondige, jullie zulle nog eens 3 keer moge betalen
14.1 100% rep

thelordofpee zegt op 07/03/2012 19:54   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Sommigen doen het 20 keer...


I know, I'm a whiner.
14.2 100% rep

DragoonXc zegt op 07/03/2012 20:04   [?]

  Rating 1 16+ 16+
ik koop nog liever 50 keer bf 3 DLC dan 1 keer CoD "DLC"
15 100% rep

Mandalorian zegt op 07/03/2012 19:51   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Mensen die DLC kopen verneuken het voor minder achterlijke mensen.