Battlefield 3

Benauwde gevechten in Battlefield 3 Close Quarters DLC

Benauwde gevechten in Battlefield 3 Close Quarters DLC


13 March 2012 12:07 | Nieuws | BelgianTerror | 27 reacties

Wie aan Battlefield denkt stelt zich meteen grote veldslagen voor met hopen infanterie, tanks, helikopters en jets. Er zijn echter ook heel wat mensen die Battlefield 3 hebben gekocht voor de benauwde en hectische urban warfare met een compleet vernietigbare omgeving. Het is dan ook voor deze soldaten dat DICE hun nieuwste DLC Close Quarters toont met een trailer.

 

In de trailer zien we alvast beelden van de Ziba Tower-map. Compacte actie met nog meer vernietigbare elementen dan voorheen. Zo heeft DICE er een zaak van gemaakt dat quasi alles op de meest structurele elementen na aan flarden geschoten kunnen worden. Het spreekt dan ook voor zich dat je hiervoor een nieuw arsenaal aan wapens krijgt en nieuwe dogtags van de lijken van je tegenstanders kan oprapen. Close Quarters staat gepland voor een release in juni op de Xbox 360pc en Playstation 3.

 

Informatie over Battlefield 3


Releasedatum: 28-10-2011
Ontwikkeld door: EA DICE
Uitgegeven door: Electronic Arts
Genre: FPS
Multiplayer
Beschikbaar op: pc x360 ps3
Age 16+
 
Pagina:
1 100% rep

dr.HAX zegt op 13/03/2012 12:16   [?]

  Rating 2 16+ 16+
wat is dit voor zever
2 100% rep

WauWsy zegt op 13/03/2012 12:17   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Hoe zie je nog waar je op schiet met al die rook? Lijkt me echt zuige.. Blijf de oude BF maar spele
3 100% rep

thetrax zegt op 13/03/2012 12:19   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Dit is speciaal gemaakt voor de CoD spelers
3.1 100% rep

Anopheles zegt op 13/03/2012 12:21   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik was verdikke net hetzelfde aan't denken ! Battlefield dient grootschalig en strategisch te zijn
3.2 100% rep

Banemus zegt op 13/03/2012 15:55   [?]

  Rating 2 16+ 16+
strategisch??

d 75% van de players denken dat snipen op metro of eender welke map strategisch is ... wow bravo

of wacht laten we base campen met een tank!! jeuujjj. :o

Ik zelf ben niet voor cod maar we missen close corner maps in bf3 dus ik ben er heel blij mee.
En als het u niet aanstaat, niemand forceert u om deze dlc te kopen. Er komt later ook een nieuwe dlc aan met de grootste map ooit. Kun je daar wat verder snipen op u spawn plaats!
3.3 100% rep

KoOkiE zegt op 13/03/2012 16:26   [?]

  Rating 0 16+ 16+
bf3 is gewoon een consolegame geworden in navolging van de bad company series.. als je kijkt naar hoe back to karkand maps spelen tov de nieuwe bf3 maps..
3.4 100% rep

Styl zegt op 13/03/2012 16:53   [?]

  Rating 0 16+ 16+
3.2: Op metro is nu ook niet echt een echte battlefield map he.

Als ze de spelers nu tools zouden geven die aanzetten tot teamplay, dan zou hij direct stukken beter worden.
4 100% rep

RED REVOLUTION zegt op 13/03/2012 12:26   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ziet er vet uit, maar toch jammer
5 100% rep

darknemo zegt op 13/03/2012 12:31   [?]

  Rating 0 16+ 16+
speel redelijk wat bf3 maar dit is toch niet echt mijn ding
6 100% rep

koetje07 zegt op 13/03/2012 12:41   [?]

  Rating 1 16+ 16+
"total destruction", waar hebben we dat nog gehoord...
7 100% rep

Xenus zegt op 13/03/2012 12:57   [?]

  Rating 0 16+ 16+
En na 1 ronde speel je op een open map zodat uw hoofd wat rust krijgt.
8 100% rep

Baris zegt op 13/03/2012 13:23   [?]

  Rating 0 16+ 16+
00:40 shogun newb
9 100% rep

fredskii zegt op 13/03/2012 13:36   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ahja, poging op COD spelers los te wringen, zal wellicht wel ook voor een aantal lukken. In mijn ogen is dit niet verkeerd om ook eens close combat maps te hebben, hoewel ik ook meer voor de grote maps ben.

Voor elk wat wils, en als je het niet kan smaken, dan koop je het toch niet? :-)

Daarnaast komen er zowiezo nog 2 DLC uit, waarvan 1 al bevestigd is met DE grootste map in battlefield geschiedenis + nieuwe vehicles etc.. De echte zin van Battlefield dus.

Goeie actie van DICE ! (die weliswaar via EA toch eerder de druk gevoeld heeft om dergelijke map pack te ontwikkelen)

HOAAH !!
10 100% rep

Vlad Tepes zegt op 13/03/2012 13:39   [?]

  Rating 2 16+ 16+
ziet er stukken beter uit dan COD, shit had ik COD maar nooit gekocht, speel het toch niet meer
11 100% rep

Am4l zegt op 13/03/2012 14:13   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ziet er goed uit, maar heeft imo niets met bf te maken...
12 100% rep

callig zegt op 13/03/2012 14:50   [?]

  Rating 0 16+ 16+
alhoewel moet zeggen dat ik me soms wel vermaak op metro, ma das gwn omdat het een leuke afwisseling is in vgl met de grotere maps.

Ziet er goed uit , maar had liever nog een paar grote maps

alhoewel de maps groot genoeg zijn voor de consoles , 64 player lijkt me toch een beetje overkill op sommige maps zoals metro of canals.
13 100% rep

owa zegt op 13/03/2012 16:12   [?]

  Rating 0 16+ 16+
inderdaad beetje cod achtig maar bf3 is toch een stuk moeilijker dan cod hoor cod is lopen en knallen bf3 lopen mikken en schieten in bursts.
14 100% rep

Lagoa zegt op 13/03/2012 16:59   [?]

  Rating 0 16+ 16+
waarom kan ik da filmpke niet bekijken... ook niet op youtube
15 100% rep

ozzi zegt op 13/03/2012 17:01   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Weet er iemand of het betalend is?
15.1 100% rep

Furyan187 zegt op 13/03/2012 17:15   [?]

  Rating 0 16+ 16+
B2K was toch ook betalend? Tenzij je de special edition (of zoiets) had besteld. Dus deze zal wel betalend zijn hoor.