Battlefield 3

Aanpasbare 'Battlefield 3'-servers op console

Aanpasbare 'Battlefield 3'-servers op console


07 March 2012 17:55 | Nieuws | Fodbaddun | 17 reacties

Volgens Karl-Magnus Troedsson, CEO van DICE, komen er in de toekomst aanpasbare servers voor console. Dit zou de eerste keer zijn dat een ontwikkelaar dit aanbiedt voor de fans. Tot op heden was dit een privilege voor de pcgamers, maar DICE wilde deze feature ook uitbreiden naar de console, aldus Troedsson. Het is belangrijk dat spelers hun servers volledig naar willekeur kunnen aanpassen en zo hun favoriete spel spelen op hun eigen custom server.

 

Wat wel nog niet bekend is, zijn de prijzen. Wanneer dit zal worden gereleased is evenmin bekend, maar als we Troedsson mogen geloven zal dit voor de nabije toekomst zijn. Het is alleszins een goeie stap in de juiste richting om consolegebruikers op hetzelfde niveau te tillen als de pcgebruikers!

 

Bron: Joystiqexterne link

Informatie over Battlefield 3


Releasedatum: 28-10-2011
Ontwikkeld door: EA DICE
Uitgegeven door: Electronic Arts
Genre: FPS
Multiplayer
Beschikbaar op: pc x360 ps3
Age 16+
 
1 100% rep

[PwF]Hchest zegt op 07/03/2012 18:20   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Mooi zo!
2 100% rep

chosen one zegt op 07/03/2012 18:26   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Worden we allemaal beter van
2.1 100% rep

greg89 zegt op 07/03/2012 18:55   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Inderdaad, mag zo snel mogelijk de nieuwe standaard worden van mijn part.
3 100% rep

thibi-game zegt op 07/03/2012 18:55   [?]

  Rating 0 16+ 16+
yes ! zouden we dan met meer dn 24 op server kunnen ?
3.1 100% rep

Extrizyo zegt op 07/03/2012 19:03   [?]

  Rating 0 16+ 16+
denk van niet, te weinig ram hiervoor
3.2 100% rep

Pils123 zegt op 07/03/2012 19:06   [?]

  Rating 2 16+ 16+
geloof me, 64 lijkt leuk maar op de meeste mappen is dit gewoon een chaos.
3.3 100% rep

thibi-game zegt op 07/03/2012 20:42   [?]

  Rating 0 16+ 16+
mss wel, maar heb het toch op conquest loop ik toch vaak te zoeken naar vijanden
3.4 100% rep

axelx93 zegt op 07/03/2012 21:16   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Daarom speel ik altijd Rush
3.5 100% rep

Fenumeher zegt op 08/03/2012 11:01   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Soms hebt ge servers waar ze echt moeite doen om mensen in een squad te steken en dat iedereen zich ook aanpast en daaraan meedoet. Zijn echt staaltjes pure oorlogvoering.

Zolang ik die momenten ga tegenkomen waar dat al die actie rondom u ontploft blijf ik BF3 echt gewoon te zalig vinden.
Gisteren gewoon nog aant sprinten en liep ineens in een 2 on 2 tankfight. Duck and cover bitches!
4 100% rep

wimpers2 zegt op 07/03/2012 20:16   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Is het max # spelers (multiplayer) op consoles maar 24 misschien?
4.1 100% rep

[PwF]Hchest zegt op 07/03/2012 21:01   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Correct!
5 100% rep

uprising zegt op 08/03/2012 1:18   [?]

  Rating 0 16+ 16+
hahaha, dan heeft een console gamer eigenlijk nog nooit het echte Bf3 gevoel kunnen meemaken.

En dan zeggen ze dat ze de console naar het zelfde niveau willen tillen als de pc, laat mij niet lachen .

5.1 100% rep

Hellsystem zegt op 08/03/2012 10:25   [?]

  Rating 0 16+ 16+
idd jongentje, al wie nog nooit op een aanpasbare server heeft gespeeld heeft nog nooit het echte gevoel kunnen ervaren.

gelukkig komt je ma met een gratis server
5.2 100% rep

uprising zegt op 08/03/2012 17:23   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ik ben dan het jongetje , lees eens zelf je antwoord op mijn post, ben jij wel oud genoeg om op het forum te zitten?
5.3 100% rep

8888ntn zegt op 08/03/2012 17:38   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Lickitung Licki
6 100% rep

Cyan11de zegt op 08/03/2012 12:23   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Betalen doe ik hier niet voor..
Had al in de game moeten zijn bij release
6.1 100% rep

Fenumeher zegt op 08/03/2012 12:28   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Das nu ook niet waar hé. Ik vind dat DLC gelijk BTK er had moeten inzitten maar het spel is ondertussen al maanden uit. Alles wat er nu bijkomt is meestal na de afwerking van de retailversie ontworpen dus kunt ge het niet in het spel steken. Alleen gratis of betalend geven is de optie en als betalend zo goed werkt (zie COD, spijtig genoeg ofc) zouden ze maar dom zijn om alles gratis weg te gaan geven en enkel een beetje.