Assassin's Creed III

Assassin's Creed III ook meer hedendaags

Assassin's Creed III ook meer hedendaags


04 April 2012 13:38 | Nieuws | Matthew | 9 reacties

Volgens lead writer Matt Turner van Ubisoft zal Assassin's Creed III meer tonen van de hedendaagse tijd dan ooit. Daarvoor zal je opnieuw als Desmond kunnen spelen. "Het enige wat ik voorlopig kan zeggen over de verhaallijn van Desmond Miles is dat je hem nog meer zult kunnen ervaren dan voordien. Je zal flink wat langer in het heden spelen dan in de vorige games."

Uiteraard is het logisch dat Ubisoft nu nog niet alle informatie wil verspillen. Over twee maanden is het opnieuw de E3 in Los Angeles en dan zal de Franse uitgever en ontwikkelaar heel wat informatie willen vrijgegeven. We zijn in ieder geval benieuwd of het toevoegen van meer scènes met Desmond wil zeggen dat we daardoor minder als Connor kunnen spelen. Of zou de game net langer worden? Wordt ongetwijfeld vervolgd.

Wij kregen onlangs de kans om Assassin's Creed III in volle glorie te aanschouwen. Alle informatie lees je in onze uitgebreide preview.


Bron: cvgexterne link

Informatie over Assassin's Creed III


Releasedatum: 31-10-2012
Ontwikkeld door: Ubisoft
Uitgegeven door: Ubisoft
Genre: Action/Adventure
SinglePlayer
Beschikbaar op: pc x360 ps3 wiiu
Age 18+
 
1 100% rep

Mr_Glober zegt op 04/04/2012 14:41   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Assassin's Creed...mmm...Me like
2 100% rep

YaMo zegt op 04/04/2012 15:26   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Dan mogen ze wel zien dat ze het heden ook wat beter uitwerken, want in de vorige games waren de graphics, physics en controls uit het deel dat je in het heden speelde echt belachelijk slecht...
2.1 100% rep

[Dark-Fury] zegt op 04/04/2012 23:04   [?]

  Rating 0 16+ 16+
En bij revelations moest voor die missietjes met desmond het spel opnieuw opstarten om de een of andere reden..
Maarja, zolang het echte spel maar goed werkt kan mij dat niet zoveel schelen dat de stukken met desmond wat onhandig aanvoelen.
3 100% rep

Glen l zegt op 04/04/2012 16:01   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Hoe meer trailers ik van dit spel kijk, hoe meer zin ik krijg om het te spelen
3.1 100% rep

[Dark-Fury] zegt op 04/04/2012 23:05   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Der is er toch nog maar 1?
4 100% rep

von_steiner zegt op 04/04/2012 16:02   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ik kan niet wachten op assassin's creed 3....
maar ze mogen toch wat proberen om zo min mogelijk
glitches en bugs te hebben.
5 100% rep

Anvious zegt op 04/04/2012 16:08   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Mooi zo, aangezien Brotherhood en Revelations het verhaal van Desmond Miles een beetje minder maakte, vooral Revelations!
Hopelijk klaart het een beetje in deel 3 wat er nou allemaal gaande is
6 100% rep

beunhaas zegt op 04/04/2012 21:19   [?]

  Rating 2 16+ 16+
fuck desmond miles ik wil alleen maar in het verleden spelen !!
7 100% rep

aart BE zegt op 04/04/2012 22:14   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Matt Turner doet alsof er in de vorige Assassin's Creeds al een groot deel 'heden' was. Ik wil wel eens weten hoeveel die 'nog meer' is.

Ik kijk alle sinds uit!