9lives

Shenmue I en II HD afgewerkt?

Shenmue I en II HD afgewerkt?


16 March 2012 16:24 | Gerucht | Michael.Cox | 11 reacties

Volgens een bron met connecties binnen Sega zijn zowel Shenmue HD als Shenmue II HD al meer dan een jaar afgewerkt, maar Sega zou wachten op een geschikt moment om de spellen te lanceren. De reden van de vertraging is de onduidelijkheid over de toekomst van de Shenmue-franchise. Er is lang nagedacht over Shenmue III, maar die zou er uiteindelijk niet komen. De HD-versies zouden beschikbaar worden via het PSN en Xbox Live.

 

Toen Shenmue I en II uitkwamen, was dit enkel voor Dreamcast. Het waren twee van de meest ambitieuze spellen van die tijd, in levendige steden, die je vrij kon verkennen. Het zou dus best kunnen dat deze remakes onmiddellijk goed scoren.

 

Shenmue HD Dreamcast Xbox PS3 PSN Xbox Live

Bron: GamerZinesexterne link
 
1 100% rep

LarskeIII zegt op 16/03/2012 17:00   [?]

  Rating -1 16+ 16+
ik heb shenmue II op de xbox best wel een aparte game nooit echt veel gespeeld eigenlijk
2 100% rep

Tuldur zegt op 16/03/2012 17:04   [?]

  Rating 0 16+ 16+
fapfapfapfap
3 100% rep

Ayrell zegt op 16/03/2012 17:28   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Komaan Sega! Waar wachten jullie in godsnaam op?
En maak Shenmue 3 toch maar, als jullie toch bezig zijn.
4 100% rep

Telrunya zegt op 16/03/2012 17:50   [?]

  Rating 0 16+ 16+
instant buy
5 100% rep

viggoht zegt op 16/03/2012 18:11   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Alé komaan Sega. Shenmue zot gespeeld in de tijd van de Dreamcast. En liefst ook een release op een schijfje!
6 100% rep

haribo zegt op 16/03/2012 19:06   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ik hoop dat het waar is want ik vond shemue 2 het beste spel dat ik ooit gespeeld heb en zou graag ook eens het eerste deel spelen
7 100% rep

ÆN!M4 zegt op 16/03/2012 21:28   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Maak deel 3 dan toch gewoon en breng em ook uit op Dreamcast
8 100% rep

grifter zegt op 17/03/2012 2:15   [?]

  Rating 0 16+ 16+
nuja, als het op de huidige console is, dan liefst op de Xbox en PS3, hoewel het op de Wii niet zou mistaan. Qua graphics zou het nog steeds hetzelfde zijn, maar door de controller van de wii zou dat nog wel eens leuk kunnen zijn met de 10000000 mini-games.
9 100% rep

yellowtigra zegt op 17/03/2012 2:32   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Moest er een 3 komen zou ik de HD's van 1&2 mss nog eens spelen, anders niet want ik heb ze alle 2 al 2 keer uitgespeeld
10 100% rep

Vlad Tepes zegt op 17/03/2012 10:13   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Eindelijkkkkkk !!!! ik wil ze nu !!! kan ik eindelijk de tweede ook spelen
11 100% rep

PAC zegt op 17/03/2012 14:13   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik heb Shemnue 2 op de xbox gespeelden is voor mij tot nu toe het beste spel dat ik heb gespeeld.
Heb de 1 ook nooit gespeeld, zou dat graag wel spelen.
Voor mij ook een instant buy!